Produkt dnia
Olej kokosowy Virgin BIO-400ml-Bio Planete
Olej kokosowy Virgin BIO-400ml-Bio Planete
34,99 zł 26,90 zł
szt.
FAQ

 NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

1. Jak złożyć zamówienie ?

2. Jakie są formy dostawy ?

3. Jaki jest koszt dostawy ?

4. Czy  towar można odebrać osobiście ?

5. Czy można śledzić swoją paczkę ?

6. Kiedy przesyłka jest gratis ?

7. Jak wygląda dostawa na terenie Polski ?

8. Jakie są formy płatności ?

9. Co w przypadku zwrotu towaru ?

10. Czy można dokonać zakupu bez rejestracji ?

11. Co zrobić kiedy nie mogę się zalogować ?

12. Co zrobić kiedy nie mogę złożyć zamówienia online ?

13. Czy istnieje możliwość złożenia zamówienia telefonicznie ?

14. Czy można zmienić złożone zamówienie ?

15. Jak rozpoznać produkt ekologiczny ?

16. Co należy zrobić gdy nie otrzymam potwierdzenia złożonego zamówienia ?

17. Co należy zrobić kiedy w czasie dostawy, zamawiającego nie będzie pod wskazanym adresem ?

18. Czy będę ponformowany/na, jeśli do skompletowania mojego zamówienia będzie brakowało danego produktu ?

19. Czy mogę złożyć zamówienie na wysyłkę kurierem UPS o wadze przekraczającej 30kg.

20. Co zrobić jeżeli nie znalazłem/am danego produktu ?

21. Jak korzystać z przechowalni produktów ?


ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

1. Jak złożyć zamówienie ?

Zamówienia możemy dokonać rejestrując się na stronie naszego sklepu, ale także bez zakładania konta. Aby złożyć zamówienie wybieramy produkty, które chcemy kupić, a te trafiają do naszego „wirtualnego” koszyka. Następnie wybieramy formę dostawy i sposób płatności, a następnie:

  • Jeżeli mamy już konto należy się zalogować wpisując swój login i hasło, a następnie dokończyć składanie zamówienia.
  • Zarejestrować się, zakładając swoje indywidualne konto na stronie sklepu, a następnie dokończyć składanie zamówienia.
  • Jeśli nie chcemy się rejestrować wystarczy wybrać przycisk „złóż zamówienie”, następnie wypełnić formularz z danymi osobowymi i podążając wg dalszych instrukcji.

 

2. Jakie są formy dostawy ?

O formie dostawy decyduje klient.  Jest kilka sposobów dostawy zamówionych produktów:

  • poczta polska, paczka zwykła lub priorytetowa
  • firma kurierska UPS;
  • paczkomaty InPost

[powrót]

3. Jaki jest koszt dostawy ?

Szczegóły i aktualny cennik dostaw jest dostępny w zakładce „Koszty  dostawy”. Przypominamy, że w naszym sklepie jest możliwość otrzymania przesyłki gratis, szczegóły promocji w zakładce „Dostawa gratis”.

[powrót]

4. Czy  towar można odebrać osobiście ?

Tak. Towar można odebrać osobiście w Krakowie przy ul. Długiej 48/24. Termin odbioru osobistego, najlepiej potwierdzić e-mailem sklep@naturo.pl lub telefonicznie 503 504 893

[powrót]

5. Czy można śledzić swoją paczkę ?

Tak można śledzić wszystkie paczki wysyłane za pośrednictwem firmy UPS. Link umożliwiający śledzenie jest automatycznie wysyłany w e-mailu potwierdzającym wysłanie Twojego zamówienia.

[powrót]

6. Kiedy przesyłka jest gratis ? 

Pokrywamy koszt dostawy zamówień na kwotę powyżej 299 zł. Promocja dotyczy wyłącznie paczek o masie do 15 kg, w przypadku wysyłki Pocztą Polską, oraz do 30 kg w przypadku dostawy kurierem.Do przesyłek  "za pobraniem "doliczamy 5zł.

[powrót]

7. Jak wygląda dostawa na terenie Polski ?

Dostawy są realizowane są za pomocą firmy kurierskiej UPS , Poczty Polskiej oraz paczkomatów InPost.

[powrót]

8. Jakie są formy płatności ?

  • za pobraniem przy dostawie pocztą i kurierem;
  • przelewem;
  • gotówką lub kartą kredytową w sklepie stacjonarnym

Zobacz szczegóły "Sposoby płatności"

[powrót]

10. Co w przypadku zwrotu towaru ?

Istnieje możliwość wymiany lub zwrotu produktu zakupionego w naszym sklepie internetowym. Każdy klient który dokonał zakupu na odległość (np. w sklepie internetowym) ma prawo do zwrotu lub wymiany zakupionego produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.  Reguluje to ustawa z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.1) (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.).

Szczegółowe zasady dotyczące poniższych tematów znajdują się w zakładce „Reklamacje i zwroty”

  • warunki i zasady zwrotu towarów;
  • warunki i zasady wymiany towaru;
  • procedura składania reklamacji;
  • procedura w przypadku uszkodzonej przesyłki;
  • procedura w przypadku niewłaściwego produktu;

[powrót]

10. Czy można dokonać zakupu bez rejestracji ?

Tak można. Wystarczy wybrać produkty, które nas interesują i podczas składania zamówienia wybrać opcje ‘’Złóż zamówienie” a następnie wypełnić formularz z danymi.

[powrót]

11. Co zrobić kiedy nie mogę się zalogować ?

Należy skontaktować się z obsługą sklepu telefonicznie 503 504 893 lub e-mailem sklep@naturo.pl.

[powrót]

12. Co zrobić kiedy nie mogę złożyć zamówienia online ?

Należy skontaktować się z obsługą sklepu telefonicznie 503 504 893 lub e-mailem sklep@naturo.pl.

[powrót]

13. Czy istnieje możliwość złożenia zamówienia telefonicznie ?

Tak, wystarczy zadzwonić do obsługi sklepiku pod widocznym w zakładce „Kontakt”.

[powrót]

14. Czy można zmienić złożone zamówienie ?

Tak, ale tylko wtedy, kiedy paczka nie została jeszcze wysłana.

[powrót]

15. Jak rozpoznać produkt ekologiczny ?

Każdy produkt ekologiczny posiada certyfikat rolnictwa ekologicznego i jest oznaczony specjalnym symbolem umieszczonym na opakowaniu. Dodatkowo pod unijnym logo znajduję się numer jednostki certyfikującej oraz kraj pochodzenia surowców. Wszystkie produkty pochodzące z certyfikowanych upraw rolnictwa ekologicznego zostały w naszym sklepie opisane hasłem „Produkt Ekologiczny”.

Zobacz szczegóły dotyczące nowego Rozporządzenia UE w sprawie Rolnictwa Ekologicznego.

[powrót]

16. Co należy zrobić gdy nie otrzymam potwierdzenia złożonego zamówienia ?

W takiej sytuacji należy niezwłocznie skontaktować się z obsługą sklepu. Należy skontaktować się z obsługą sklepu telefonicznie 503 504 893 lub e-mailem sklep@naturo.pl. 

[powrót]

17. Co należy zrobić kiedy w czasie dostawy, zamawiającego nie będzie pod wskazanym adresem ?

Należy skontaktować się z obsługą sklepu i umówić na najbliższy pasujący termin lub odebrać towar osobiście. Kontakt z obsługą sklepu telefonicznie 503 504 893 lub e-mailem sklep@naturo.pl. Przypominamy o podaniu kontaktowego numeru telefonu dla kuriera dostarczającego przesyłkę.

[powrót]

18. Czy będę poinformowany/na, jeśli do skompletowania mojego zamówienia będzie brakowało danego produktu ?

Tak, jeżeli w naszym magazynie brakuje danego produktu, zamawiający jest o tym niezwłocznie informowany.

[powrót]

19. Czy mogę złożyć zamówienie na wysyłkę kurierem UPS o wadze przekraczającej 30 kg.

W przypadku przekroczenia tej wagi, zamawiający jest o tym informowany. Pamiętając o tym, że masa paczki nie może przekroczyć 30kg, zamawiającemu proponowane jest rozdzielenie paczki na 2 lub więcej ponosząc taki sam koszt każdej paczki (zobacz szczegółowe „Koszty Dostawy”).

[powrót]

20. Co zrobić jeżeli nie znalazłem/am produktu ?.

Prosimy o wpisanie oczekiwanego produktu w przeznaczonym do tego polu w formularzu zamówień lub kontakt telefoniczny.

[powrót]

21. Jak korzystać z przechowalni produktów ?

Przechowalnia pozwala na zapisanie w panelu klienta często kupowanych produktów. Aby dodać produkt do przechowalni klikamy opcję „dodaj do przechowalni”, która znajduje się obok produktu. Aby sprawdzić zawartość przechowalni przechodzimy do zakładki „moje konto” i klikamy przycisk „przechowywane produkty”. Produkty można w każdej chwili usunąć z przechowalni lub dodać je do koszyka i zamówić.

[powrót]

 



Jeżeli nie znalazłeś interesujących Cię informacji skontaktuj się z nami: sklep@naturo.pl lub zadzwoń 503 504 893

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl